Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Sunday, July 25, 2010

KU BERHARAP

adakah ini yang aku mahu.... tidak pernah terfikir semua ini akan terjadi... adakah ini yang aku inginkan.. Inikah yang aku perlu korbankan untuk sesuatu yang baru aku kenali.. Ya Allah hambamu ini perlukan petunjuk darimu.. bantulah hambamu ini Ya Allah..
Aku tidak cukup kuat untuk menempuhi semua ini.. tidak aku pinta segalanya hilang terus dari hati dan pandangan aku.. Aku hanya mahu keadaaan yang menetukan segalanya.. aku hanya perlu masa.. jika memang tersurat sejak azali kenangan akan kembali terukir.. tapi kenapa harus perlu menghilang.. Ya Allah, tunjukkan aku jalan yang benar.. Berikanlah kekuatan kepadaku.. Jangan hilangkan dia terus dari aku.. biarla aku dapat mengetahui apa yang terjadi.. biar aku tahu dia bahagia.. biar aku dapat kongsi kejayaan yang akan dia kecapi yang selama ini sangat sukar dijumpai.... Selamanya kau akan ada di hatiku.. segala kenangan dan memori bersama sentiasa terpahat dalam hati ini... Semoga keputusan yang aku buat adalah keputusan yang betul... Semoga bahagia menunggu aku dan dia walau tidak bersama..

1 comment:

Aliez Achik said...

sabarla..tiap2 yg belaku tu pasti de hikmahnya..kita je yg xtau..mne kita tau kan, dgn belakunye smue ni dy akan berubah..dan bejaya..ko doakan la dy bejaya dlm idop dy walaupon ko xdpt tau smuenye k..