Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, April 26, 2010

TIME REALLY PRECIOUS...

masa yang telah lari meninggalkan aku...
hahahaahahah... tetibe je meroyan nie pehal... Cuba tgk entry nie tjuk pe?.. TIME REALLY PRECIOUS.. kononnya la, tapi tengok la diriku ini, pe nak jadi nie.. boley lagi nak mencoret tah pahape je nie...

Sedey betul la sem nie.. apsal la study tak dapat focus.. nie nak exam rabu n khamis nie, tak habis lagi baca...........Gila, paper BBT304, plant tissue culture, de 20 chapter, banyak lagi tak habis..
PGT316, Chemistry teaching method, pun tak sentuh lagi.. paper education nie la nak bantu pun cik aida oiii... Sila lah sedar diri.. Rumate cakap, dia baca 2chapter pun lambat nak abis, aku nie cane??

bukan taknak study kimia nie, tapi rasa macam BBT nie terlalu banyak, tgh hari tadi YM dengan k.has, exrumate ku... dia bg la tips2 sket, pastu dia challange aku dia bagi soalan, aku jawab dalam masa sejam.. Ya Allah, banyak aku taktau lagi.. tu yang macam gila risau dekat BBT... Even kimia nie A- da dalam tangan 50%... Ya Allah permudahkanlah urusan hambamu ini...



Semalam aku ym dengan sorang ustaz nie.. kawan sekolah rendah aku, dia blajar kat Kolej Universiti Insaniah, U yang memang tawar cos agama la kat kedah.. Dia amik cos Alquran dan tahfiz klu tak salah.. Jadi dah kebetulan tu, teringat plak nak tanya kat dia.. Ada ke doa2 yang dapat aku amalkan supaya aku tak malas dan senang faham.. ye la sem nie ,malas tahap cipan, (ayat zaman sekolah dulu)hahhaha

Terima kasih kepada beliau kerana mengingatkan diri ini untuk baca mathurat... Ustaz yang sempoi.. Dah lama tak terserempak dengan dia ni, last tahun 2000, nama jee dok 1 taman... hahahaha..


Ok, sila tutup blog n sambung study..




No comments: